Sosyal-Siz Medya

Sözde 'sosyal medya' kullananlar daha sosyalmiş. Bence 'sosyalliğin' zıt kelimesi 'sosyal medya' olmalı. Zira sosyal medya kullananlar bunu baya bir yanlış anlamış durumda. Biri bu işi abartan insanların, kafasını kaldırıp gerçekleri söylesin. Yaptığı yanlışı kabul etsin, gerçekleri görsün.




Ben sosyal medya kullanmayalım demiyorum, daha önce ben de kullanmış biri olarak çok faydasını da gördüm. Okul grupları oluşturup çok ders geçtik sosyal medya sayesinde. Ancak; fazlasıyla abartanlar hayatını oraya taşıyanlar var. Bedenini sabit bırakıp gezenler...

Arkadaşlarla toplanmış bir yerlere gitmişsiniz yarım saat sonra herkesin elinde telefon, muhabbet çat-pat yıkılmak üzere. Şöyle kafayı kaldırdığımızdaki görüntü hoş mu yani. Ben ha orda oturuyorum ha evde çok farkı kalmıyor. 

İnsanları memnun etmekte zorlaştı, herkes en iyilerini gördüğünden çıta baya yukarıya çıktı. Beğenmeme hastalığı oluştu. Kusurlar arttı. İnsanların mutlulukları azalsa da bu sosyal medyaya yansımadı malesef, kadrajda herkes mutlu. Mutlu bir insan bulamazken, sosyal medya sayesinde fazlasıyla görür olduk. Türkiye'nin hali 3. sayfalarken biz Atv izledik kendimizi kandırdık. Yaşamadan, hayattan zevk almadan; zevk alıyormuş gibi yaşamak gerçekten üzücü bir durum.
İnsan orada başka biri, gerçeklikten uzak hatta farklı boyutta bence...




Sonuç olarak; buraya kendi fikirlerimi yazıyorum hak vermeyebilirsiniz. Benim söylediklerim size abartılı gelebilir. Ancak; benim gözümde gerçek, bundan farklı değil.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Faraday Kafesi

128 Adımda Ergonomik Kontrol Noktaları (In Step 128 Releases in Ergonomic Points)